İki Çocukla Pure Selectum

İki çocuk dedin mi, herkesin söyleyecek sözü oluyor illa ki! Ama mesele sizin çocuklarınızı tanımanız ve tatilden ne beklediğiniz? Açıkçası benim beklentim yemek, ütü gibi ev işleri düsünmeden, Emre yemeğini yesin diye kırk takla atmadan üç beş gün geçirmek. Eh olursa da -aslında beni en çok heyecanlandıran:)- iki satır okuyup yanında soğuk/sıcak bir şeyler hüpletmek:) Oldu mu? Oldu valla!

Sabah 06:30 da kendi aracımızla Bursa’ dan Antalya’ ya yola çıktık. Çocuklar yolun çoğunu uyuyarak geçirdikleri için sadece bir kez durduk. Öğleden sonra odamıza yerleştik. İlk gün Emre’ nin alışma/sınırları test etme hali vuku bulduğu için gerilimli geçti. Hatta bir ara “seneye kesinlikle tatil yok! Yeter, iki çocuklu kadınsın otur evinde!!!” bile demiş olabilirim. Ama ertesi gün hemen bir düzen ve görev dağılımı yapıp rahata erdik. Emre’ yi babasına satıp pardon verip ben Defne ile takıldım. Deniz havuz keyfi yapamadık tabi. Kafamı suya sokup serinleme şeklinde üç dakikalık seanslarla mutlu oldum. Ama koca adamı düşününce ben iyi durumdaydım zira Emre’ nin peşinde havuz havuz koşmaktan lokal yanıklar meydana geldi:)

Oteli çok begendik. Hatta o kadar beğendik ki üç gece olan tatili bir gece daha uzattık. Otelin denize yakınlığı çok iyi. Evet biliyorum bütün beş yıldızlı oteller denize sıfır ama villa şeklindeki odalar kocaman arazi içine serpiştirilince ve size en uçtaki oda denk gelince vay halinize! Bu otelde böyle bir ihtimal yok. Tüm odalar ana binada. Alt kat restoran. Oradan yüz metre kadar yürüdünüz mü hooop denizdesiniz. Otelde tek bir havuz var. Ama kocaman, gerçekten kocaman devasa bir havuz. Bir tarafı basamaklı, su seviyesi topuğunuzu geçmiyor. İçine şezlonglar koyulmuş. Çocuklar için basamaklı kısım favori tabi önündeki şezlonglarda. Ama şezlog sıkıntısı olmadığı için telaşa gerek yok. Ayrıca havlu kart gibi zımbırtık işler de yok. Havuzun bir tarafında Kids Club var. Aktiviteleri gayet güzeldi, son gün takıldık. Ama çocuk odaklı bir otel olmadığı için kafanızda şişmiyor:) Çocuklu aileler için deniz kenarında çok iyi ücretsiz pavillon kullanımı beni on ikiden vurdu diyebilirim. Bu segmentte gittiğim hiç bir otelde böyle güzellik görmedim. Biz her gün deniz kenarında takıldık. Defne’ yi rahat rahat emzirdim, öğlen Emre’ ye yemeğini yedirip uyuttum, bazen yemeğe gitmeyip atıştırdık. İskele de yetişkinler için çok güzel tasarlanmış ki çocuksuz tatilciler oradaydı, biz uzaktan baktık:) Gün boyu yemek seçenekleri, acaba şöyle olabilir mi dediğinizde “çocuk için mi istiyorsunuz? Hemen!” cevabı, personelin inanılmaz motive hali…Kısacası biz çok beğendik. Tekrar gidebilir, herkese de tavsiye ederim!

Evet otelin adı dimi:) Selectum Luxery Resort/Belek

Not 1: Size bir mutlaka yapın listem var: Bir kere tatili bir konsere denk getirin. Biz Mustafa Sandal’ ı seçtik. Nostaljik oldu, çok keyifliydi. Çocuklarla konser nasıl oldu derseniz onları uyutup lobinin terasındaki cafede çayımı içip dans ettim! Hayat çok güzel:)

Not 2: Mutlaka ama mutlaka öğlen on ikide başlayan dönerini yiyin. Otelin yemekleri çok güzel ama etleri şa-ha-ne! Bunu da bir beş yıldızlı otel için ilk defa söylüyorum dikkatinize.

Not 3:Otelin neyini beğenmedin derseniz yani çok dert değil benim için ama pastanesi çok zayıf hatta kötü. Lobide olması da ayrıca kötü. Yani öylesine yapılmış gibi. Otelin girişinde resepsiyon da yok. Masalar var. O da pek hoş değil. Zaten dekorasyon da çok ağır. Ama dedim ya bunların hiç biri benim için dert değil. Deniz yakın, hizmet iyi, yemekler güzel daha ne olsun?

Not 4: Otelin çarşaf gibi denizini -bazı günler öğleden sonra dalgalı- ve kenardaki pavillion fotograflarını bulamadığım için koyamadım:(

Bir Cevap Yazın

