Mahremiyet

Geçen yazımda bahsetmiştim, Emre’ yi ev dışında bensiz keyifli vakit geçireceği aktivitelere götürüyorum diye. Jimnastik için bir ayı doldurduk. Bayrama iki hafta var. Sonrası için planlarım olduğundan yeni bir kura yazılmadım. Ama Emre sporu çok sevince hadi bir yüzme kursu deneyelim dedim. Evimin hemen yanında Kidsfit‘ in iki haftalık hızlandırılmış yüzme kursunu duyunca balıklama kayıt yaptırdım:)

Dersler yine bize çok yakın spor merkezi Spor Town havuzunda profesyonel ve çok ilgili eğitmenler eşiliğinde gerçekleşiyor. Bir çok anaokulu da yaz için bu havuzu kullanıyor. Tesis tüm bunlara cevap verebilecek kapasitede. Soyunma odaları, anne-erkek çocuk, anne-kız çocuk, baba-kız çocuk, baba-erkek çocuk şeklinde gayet güzel ayrılmış. Ama gelin görün ki bazı anneler fütursuzca kız ya da erkek çocuklarını merdiven boşluklarında, herkesin gelip geçtiği yerde kabak gibi soyup giydiriyor! İlk gördüğümde inanamadım. Zira bahsettiğim çocuklar sekiz on yaşında! Ki ben yaşı ne olursa olsun çocukların -bebeklerin de- kıyafet değişimlerinin herkesin içinde yapılmasına karşıyım. Çocuk tacizi,istismarı, tecavüzü bu kadar artmışken, ortalık bir sürü sapık doluyken nasıl çocuğunuzu ortalık yerde böyle teşhir edersiniz diye bağırmamak için kendimi zor tutuyorum. Ben Emre’ ye soyunma odasında bile cinsel organını nasıl örtmesi, nelere dikkat etmesi gerektiğini anlatıp öğretmeye çalışırken, çocuk merdivenlerden çıkarken bombardımana maruz kalıyor. Ve “anne noluyor diyor?” Artık görmemesi için onu kucağıma alıp hızlıca orayı geçiyoruz.

Bu olayı yaşadıktan sonra bir kaç ay önce bir arkadaşımla yaptığım sohbet aklıma geldi. Arkadaşımın eski evi şehir merkezinde ve bir cephesi ara bir sokağa bakıyormuş. Geceleri koca koca adamlar o sokağa gelip çişlerini(!) yapıyormuş. Öyle çok oluyormuş ki arkadaşım bunu görmemek için o pencerenin perdesini sürekli kapalı tutuyormuş. “Ama ne fark ettim biliyor musun Zuhal?” dedi bana ve devam etti “gündüzde o sokağa kadınlar erkek çocuklarını getirip çişlerini yaptırıyordu!”  Ne dersiniz, fazla söze gerek var mı?

Not 1: Defne’ yi babaanneye bırakıp bu kursa Emre ile gittiğimiz için hızlıca gidip geliyoruz. Ama önümüzdeki hafta bu konuyu spor merkezinin yönetimi ile konuşmayı planlıyorum.

Not 2: Bu olayın gölgesinde kalsın istemem gerçekten havuzda çalışan tüm eğitmenler çok ilgili bilginiz olsun:)

Bir Cevap Yazın

