8 Mart

Eskiden her 23 Nisan’ da hayal kurardım. Eskiden dediğim ilkokuldayken. İnsan köy okulunda okurken okula gidiş geliş uzun bir macera oluyor. Yol uzun, Karadenizde hava malum. Hal böyle olunca çocuk aklımla hayallerim dünyalara sığmıyor:) Başbakan olurdum. Bakan olurdum. Boyumun çok uzayacağına inanıp (annemin de gazı var bunda) pilot olurdum. Olurdum da olurdum yani. Şu an geldiğim nokta da benim için son derece tatminkar ve gurur verici. Her sabah koşarak geldiğim bir işyerim/iş arkadaşlarım ve severek yaptığım bir işim var. Görev gece gündüz ne zamansa ben hazır olup gereği neyse ifa etmeye, kanun çerçevesinde insanların şikayetlerini çözmeye çalışıyorum. Sahada olmanın avantajıyla sorunu görüp çözümü de görebilmenin tadını çıkarıyorum. Ama kimse benim çözümlerimle ilgileniyor mu? Hayır tabi ki…

İşte yaş kemale erip 23 Nisanlar epey geride kalınca 8 Martlardan medet umar oldum. Belli mi olur? Belki bir gün birinin dikkatini çeker. Madene inen, iki yüz metrede sigortasız bulan, mermer ocaklarında yabancı uyruklu kovalayan, inşaatlarda iş güvenliği diye diye gezen, tekstilde makine arkalarına bakan bana birisi kulak verir.

O güne kadar ben hayal etmeye ve denetlemeye devam ediyor olacağım dostlar…

Bir Cevap Yazın

