Bulantı Bilekliği

img_0670Emre’ ye hamileliğimde de çok kötü geçmişti ilk aylar. Başımı öne eğemiyordum. Midem sürekli alabora olan hamsi takası gibiydi. O günden beri (yaklaşık dört yıl oldu) karpuzdan nefret ettim. Bu hamileliğimde farklı olmadı. Ama evde minik adama yemek yapmak mecburi olduğu için bulantılar işkenceye dönüştü. Tavsiye sonucu bu bileklikleri aldık.

img_0668Hamileler ve kemoterapi tedavisi görenler (onlar da yoğun bulantı yaşıyormuş) forumlarda paylaşmış; kimisi çok faydasını görmüş, kimsi hiç sonuç alamamış. Medet Ya Resul Allah diyip koca adama bir koşu aldırdım. Ve bence çok fahiş de bir para ödedik. Ama cık. Ben de hiç faydasını görmeyen gruba üye kaydımı yaptırdım. Deneyenlerin yorumlarını merak ediyorum. Bursa’ da ikamet edip hamile olan, bulantım çok kötü diyen varsa hediye etmek isterim. Belli mi olur belki sizde işe yarar:)

Not: Bardak tam benlik yarım litre su alıyor. Ama sürahiyi tavsiye etmiyorum. İçinde iki gün su kalınca koku yapıyor.

One thought on “Bulantı Bilekliği

Bir Cevap Yazın

