Karacabey

img_0581Yediğimi içtiğimi paylaşmayı pek sevmiyorum. Ama bazı yerler var ki daha çok insan duysun, bilsin, bu lezzetin tadını çıkarsın istiyorum. 2012 yılında Bursa’ ya ilk geldiğimde en çok ilçelere gitmeyi sevdim. Çünkü şehir merkezi artık sıradanlaşmış, doğa yok edilmiş, yeşil Bursa sloganı koca bir griye dönüşmüştü. Hal böyle olunca ilçeler en güzel kaçış rotaları oldu. İlçeye göre güzel bir öğle yemeği için mekan aramakta bana düştü . Ben görev insanıyım, verildi mi yaparım:)

img_0574

Karacabey’ de Soğan Hali’ nin içinde incecik akan bir derenin kenarında Tavacı Refik. Ağzının tadını bilenler onu zaten çoktan keşfetmiş. Ama tatile giderken ya da ne biliyim Bursa’ ya gezmeye gelmişken şöyle iyi bir yemek arıyorum diyenlere dört mevsim iyi bir adres.

img_0571

Öğlen vakti biraz kalabalık ama mekan ferah. Fiyatlarda gayet makul. Sadece tek bir kare başlangıçlardan paylaşacağım. Gerisini siz gidince kendiniz çekersiniz:)Fotoğraflar kış başından. Sonbahar ve ilkbahar bence fotoğrafçılar için kaçırılmayacak zamanlardan.

img_0583

Not 1:Bu işi seviyorum, demiş miydim?

Not 2: Tavacı Refik’ i Şef Ömür Akkor Komili Lezzet Seyahatnamesi adlı kitabında da anlatmış ki kendisi mekan tavsiyesinde çok başarılı.

Bir Cevap Yazın

