Cogito, Ergo Sum

20161113_122830

Bu üç kelime bugünlerde aklımda dönüyor. Cogito, ergo sum; düşünüyorum, o halde varım. Planlarıma yetişemiyorum. Kendime verdiğim sözleri tutamıyorum. Tam da hayat olması gerektiği gibi akıyor yani:) Sizde durumlar nasıl?

İki hafta önce kitaplığı düzenlerken bu kitaba daldım tekrar. Sizinle de paylaşmak istedim. İki sene önce okumuştum ve çok eğlenmiştim. Hemen akıp gitmişti. Yazarı film projesinden bahsetmişti, acaba son durum nedir? Filmi olsa koşa koşa giderim. Çünkü kendi hayatıma tepeden bakmak gibi olur şu sıralar. Neler umdum neler buldum…

Bence mola vermek istiyorsanız mutlaka alın elinize nasıl okuduğunuzu anlamayacaksınız!

Not: Düşünebilmek ne büyük lüksmüş bugünlerde bunu anlıyorum. Ve her erkeğin masum doğduğuna tüm kalbimle inanıyorum. İnanıyorum da onları bozan diğer erkekleri neyin bozduğunu anlamaya çalışıyorum. Evet anladınız, düşünüyorum…

Bir Cevap Yazın

