Ne Okuyorum?

img_0538

15 Temmuz sonrası okuma listem hayli değişti diyebilirim. Her türden kitabı -fantastik hariç- okuyabilirim. Bazı dönemler çocuk gelişimi bazen yemek kitapları bazen edebi romanlara dalarım. Son üç aydır siyasi ve yakın tarihe dalmış durumdayım.

Namık Kemal ZEYBEK’ in Siyaset Yolu bir solukta bitti. Okuması çok keyifli. Özellikle ideolojisi ve değişimi, siyasete olan heyecanı beni cezbetti diyebilirim. Özellikle bizim neslin apolitik ve mücadele ruhundan uzak olduğunu göz önünde tutarak macera romanı gibi okudum diyebilirim. Sadece gazetelerde bakanlığı döneminde çıkan haberlerden oluşan derleme kısmında biraz sıkıldım diyebilirim.

Kitabın son kısmına doğru 28 Şubat sürecinden de bahsetmiş ki iştahla okudum. Hatta bu süreci, o dönemi anlatan bir kitabı ayrıca kaleminden okumayı çok isterdim. Kim bilir belki yazar…

Bir Cevap Yazın

