Nereden Başlasam?

20160225_134231Biliyorum çok uzun zaman oldu buralara uğramayalı. 2016 benim için çok zor bir yıl oldu. Yıllardır hayalini kurduğum o eve taşındım. Taşınmanın ne denli zor olduğunu sizinle paylaşmıştım. Ardından tüm ülkeyi toz duman eden 15 Temmuz’ u yaşadık. Normalleşmeye çalışırken çalışma heyecanımı kaybettiğimi fark ettim ki bu sekiz yıllık meslek hayatımda ilk defa başıma geliyordu. İşte tam o sırada çok istediğim ikinci bebeğime hamile olduğumu öğrendim:) Ailemize yeni bir üye, bebek kokusu, evde olup Emre ile daha fazla ilgilenebilmek ile ilgili düşünceler aklımda dans etmeye başladı. Ama zorlu bir hamilelik geçiriyorum. İlk dört ay Emre’ ye kıyasla çok zor geçti. Tüm zorluklara rağmen sağlıklı olması için dua edip her anne baba gibi biz de heyecanla cinsiyetini öğreneceğimiz günü bekledik. Dün sevgili doktorum Aylin Karahasan bize müjdeyi verdi, kızımız olacak inşallah! Allah’ a çok şükür…Sağlıkla kucağımıza alacağımız günü iple çekiyoruz.

Hala hamileliğin bulantıları, uyku halleri, enerji azlığı, baş ağrıları devam ediyor. Emre’ de böyle olmadığı için çok zorlanıyorum. Zor günlerde beni yalnız bırakmayan o kadar dostum oldu ki…İnsanın sevildiğini hissetmesinden daha değerli ne olabilir?

Şimdi ayların verdiği suskunluğu bozmaya karar verdim. Her gün kahvenizi alıp buraya uğrayın. Yeni bir öneri, fikir, tavsiye ile burada olacağım. Bekliyorum!

Hamiş: Kahvelere uzun bir süre ara verdim. Bu kahveyi geçtiğimiz kış Eker Meydanda pideli köfte yediğim bir lokantada ikram ettiler. Kahve yanıında sakız reçeli, su içinde. Böyle değişik sunumlara bayılıyorum:)

Bir Cevap Yazın

