Reşat Nuri Güntekin

20160306_142124

Onu anlatmak mümkün mü? Haddimiz değil ama bir kaç satır yazalım bakalım. Sanırım ortaokul sıralarında elime bir kitabı değmişti. Bir daha da hiç karşılaşmadık, ne yazık. Kitap sipariş verirken Türk Klasiklerinden de seçmeye bazen azami gayret gösteriyorum. İşte o anlardan birinde Çalıkuşu düştü sepete. Elime aldığım ilk andan beri beni mest etti, rüyalarıma girdi. Bitmesin diye okumak istemedim ama okumak için fırsat kolladım. Okumadıysanız mutlaka bu yaz okuyun. Okuduysanız bir daha okuyun ya da birilerine hediye edip mutlu edin. Daha başka ne denebilir ki?

Not: Tabi Reşat Nuri’nin tadını alan ben durur muyum? Hemen başka kitaplar da sipariş verdim. Hedefim tüm külliyatı kitaplığıma yerleştirmek, ruhumu doyurmak:)

Bir Cevap Yazın

