Tatil Kafası

20160319_144747

Yaz geldi ya ben de bir kitap listeleri, bir neyi nerede okusam telaşı başladı ki sormayın! Sanırsın üç ay tatil:) Yine de yaz okumaları demek deniz kenarında, arabada, yolda olmak demek. Ve okunan bu kitapların bendeki tadı bir başka. Hazırsanız tavsiyelere başlıyorum. Çünkü okumadan geçen bir kaç aya inat liste uzun, tavsiyeler çok. İşte ilki Arzu Kadumi. Bu kitap bana instagramda tanıyıp sevdiğim, yazılarına bayıldığım ama çantaları ile aşk yaşadığım leyyabag hediyesi. 2016 çok iyi başladı demiştim değil mi:)

Arzu Kadumi’nin hayat hikayesi çok enteresan ve biraz hüzünlü(yazmam araştırın bulun). Açıkçası hikayeyi öğrenince kitaba çok prim vermedim. İncecik olmasına rağmen okunacaklar tepesinde hep altlara itildi. Ama bir gün elime alıp başladığımda ne kadar yanıldığımı ve daha çok yazması gerektiğini düşündüm. Öyküleri çok güzel, okurken sizi içine çekiyor. Belki abartı gelebilir ama ben Sait Faik’e çok benzettim tarzını.

Arzu Kadumi dergilerde de yazıyor bildiğim kadarı ile. Umarım bu kitap bundan sonrakiler için güzel bir çıkış olur. Yolu da bahtı da açık olsun, uğurlu gelsin.

Not 1: Evet fotoğrafta dinazorlar var. Ne, siz homo sapiens mi görmek istiyordunuz? Yok onlar sadece doğal ortamlarında görüntülenebiliyor:) Emre ile bu kadar idare edin dostlar!

Not 2: Bu yazı dizisini hazırladığımda – halihazırda sizi bekleyen üç kitap tavsiyesi daha var- ülkemde sıkıntılar vardı ama böylesi korkunç olaylar yaşanmamıştı, kamu çalışanlarının izinleri iptal edilmemiş, herkesin gözleri korkudan bu kadar büyümemişti dostlar…

Bir Cevap Yazın

