Homo Sapiens

IMG-20160713-WA0004

Fotoğrafta arka planda gördüğünüz beyaz araba benim. Benim aracın arkasına park eden kırmızı araç da evrimini henüz/hala tamamlayamamış bir homo sapiens ait. Evet yanlış okumadınız homo sapiens ve bunlardan etrafta çok var.

Olay şöyle vuku buldu okuyan güzel insan, bir arkadaşımı hastanede ziyaret etmek için işten alelacele çıkıp hastaneye gittim. Müthiş park yeteneğimle on beş dakika park yeri aradıktan sonra -hastaneye on dakikada gittim- bir abinin yardımıyla arabayı tek başıma asla sığdıramayacağım fotoğrafta gördüğünüz duvar dibine koyup yukarı çıktım. Yaklaşık yirmi dakika sonra geri döndüğümde fotoğraftaki şokla karşılaştım. Acelem var ama olmasa da delirirdim! Başladım beklemeye. İşe bakın ki her yeri yemyeşil olan güzel Bursa’mda otoparkta tek bir gölgelik yok. Fesuphanallah… On dakika sonra hastaneye gidip anons ettirdim. Beş dakika sonra homo sapiens yanında dişi sapiesn ile çıkageldi ve beni dumur eden soruyu sordu: Beni siz mi anons ettiniz, ne var? İç sesim “Adres soracaktım da, bilse bilse bu kırmızı arabanın sahibi bilir, dedi. Ondan anons ettirdim” de dedi. Tabi ben iç sesi dinlemeyip  dış sesimle “Bu nasıl park?” dedim. “Ne var?” dedi. Ben de giderek büyüyen gözler ve güneşin katalizör etkisiyle kaynayan beyin, bir genişleyip bir daralan damarlar… “Nasıl ne var ya? Çıkamıyorum görmüyor musun?” dedim. “Park yeri yoktu, işim vardı ben de buraya koydum?!” Allahım bu cümleler karşısında sokakta hatim indirmediysem daha da indirmem dedim. Sonrası nahoş bir kaç cümle ile çekip gitti.

Aslında ben ne bu homo sapinese ne de bu lokasyona iki hastaneye yan yana ruhsat verip doğru düzgün park alanı ayırmayan belediyeye kızıyorum. Kızgınlığım NASA’ya, İsviçreli bilim insanlarına. O ışın cihazını neden hala icat etmediniz? Neden beni bu homo sapienslerle yüz göz edip, içimdeki canavara prim verdiriyorsunuz?

Not: Çekmiş olduğum fotoğraflarla homo sapiensi gereken yerlere şikayet ettim. Bu işin takipçisiyim. Zira hastane güvenliği bunlardan çok fazla olduğunu, insanların hastalarını bile araçlarını yanaştırıp indiremediklerini söyledi. Anaları bunları arabada doğurdu, iki adım yürümek tabiatlarına aykırı!

Bir Cevap Yazın

