Hayat…

20160530_115525_HDR

Üç tane ajandam var. Bazen nasıl oluyorsa bir hafta hiçbirine dokunmaya, iki satır yazmaya fırsatım olmuyor. Defteri elime aldığım vakit ise değil bir hafta öncesini iki gün önceyi bile hatırlamak imkansız oluyor! Peki ben ne yapıyorum, hemen dünden başlıyorum yazmaya anlatmaya:)

Blogda da benim için öyle oldu. İki aydır neredeyse kalem oynatmadım. Ama hayatımda öyle çok kalemin yeri değişti ki! Taşındım. Ben öğrencilik yıllarım hariç hiç taşınmamıştım. Ve taşınmanın -hele çocukla, hele yaz günü, hele ramazan- ne kadar zor olduğunu anlamış oldum. Tayin tayin gezenlerin Allah yardımcısı olsun…

Dört yıldır oturduğum evimde hiç açmadığım bir pencere vardı. Her şeyi topladığım o sabah bu tatlı yumurtaları gördüm mini balkonda. Anneleri korkup hemen karşı apartmana uçtu ama gitmemi sabırsız adımlar ve uçuşlarla bekledi. Çaktırmadan onu seyrettiğim gün boyu yumurtaların üstüne keyifle oturmasını, kol kanat germesini, guruldamasını gözlerim dolu dolu izledim. Annelik her canlı da farklı tezahür etse de bir canlıya sahip çıkmak aynı duygudaşlık. Millet olarak evlatlarımızın vatan toprağına düştüğü şu günlerde gözlerim hep dumanlı, aklım puslu maalesef…

Not: Ev taşımayı düşünenler, evini yenileyenler ya da tadilat yaptıracak olanlara, özellikle Bursa’da oturanlara önemli tiyolarım olacak. Beni okumaya devam edin:)

Bir Cevap Yazın

