Üç Çocukla Hayat

20160213_135520Ben üç çocukla hayatı tasavvur dahi edemezken bu kitabı yazan Şermin ÇARKACI bir kitap daha çıkardı! Adım atmak, çalışmak, üretmek böyle bir şey işte. Yine bir solukta çok keyifli bir kitap okudum. Oyun takvimi her sıkıştığımda imdadıma yetişiyor zaten. Bu kitapla yine yepyeni pencereler açıldı zihnimde. Kimse durduk yere kitleleri peşinden sürüklemiyor. Bu her anlamda böyle. İnstagram hesabında yaptığı paylaşımlara yüzlerce yorum geliyor. Bir kaç cırtlak ses çıkmıyor mu, çıkıyor. Ama onlar bütünün ahengini bozamıyor.

İyi olmak, yaptığı işi sevmek, etrafa içindeki güzellikle bakabilmek işte böyle bir şey. Güzel anneler var ülkemde biliyorum. Ne kadar yorulursam yorulayım işte bunlara bakıp “hadi” diyorum. Siz de öyle yapın!

Bir Cevap Yazın

