Günübirlik Hayatlar

20160213_135252Şubatta tam gaz okuduğum kitaplar ay sonunda hastalıklara yenik düştü maalesef. Bu kitap o serinin sonlarından. Şimdilerde rölantide olsam da bu haftasonu yapacağım kaçamak için çantaya bir kaç kitap attım şimdiden.

Gelelim Irvın Yalom’a. Kendisiyle tanışmamız Nietzsche Ağladığında’yla başlıyor. Sanırım on yıl önceydi. Şimdilerde tekrar okumak istiyorum. Çünkü hakkını veremediğimi düşünüyorum. Neyse bir türlü şu kitaba gelemedim:)

Günübirlik Hayatlar Yalom’un danışanları ile yaptığı tek ya da iki seanslık psikoterapi öykülerinden oluşuyor. İki kişilik bu seanslara bir çift göz olarak dahil olmak, insan doğasını, ruhunu çözümlerken kelimelerin akışında kaybolmak çok keyifli. Bir sonraki siparişimde yine Yalom’dan bir kitap atacağım sepete. Bu tarzı seviyorsanız tavsiye ediyorum!

Not: Fonda Oyuncu Anne’nin oyun takvimi. Her ay için olan yazıları keyifle okuyoruz Emre’yle:)

Bir Cevap Yazın

