Sen Özelsin!

20160220_144753

Mart ayı hatta şubat sonu benim için çok zor geçti. Hastalıklar ve ülke gündeminin ruhumda oluşturduğu tahribat bedenimi bitkin düşürdü. Son iki üç yılda hiç olmadığım kadar ağır bir gribe yakalandım. İki haftada bir sipariş verdiğim gibi bir mail hazırladım, alacakları işaretledim ve  “çok hastayım, beni iyi edecek ne varsa kargolayın” diye de not düşüverdim. İki gün sonra kargom geldi. İstediklerimin bir kısmı, istemediğim ama gelmişken yerim dediğim bir kaç şey çıktı koliden, hepsi bu. Ama geri kalan istediğim ürünler yoktu. Tamam bazen böyle oluyor, havuç bitmiş oluyor, taze kesemeden kargo çıkıyor ama stoklu istediğim ürünler de vardı onlar nasıl olmaz derken hemen aklıma kargolarken birinin siparişi ile karıştığı geldi. Aradım “yooo karışıklık yok, siz çok hastayım, beni iyi edecek ne varsa kargolayın dediniz Pınar Abla’da sizin için bu koliyi hazırladı. Ekte liste yoktu” dediler. Nasıl mutlu oldum anlatamam.

Sık sık yaptığım gibi alacaklarımın listesini maile eklemeyi unuttum ama bu kez hastayım deyince benim için listeyi Pınar Abla yapmış. Kendimi çok özel hissettim. Hangimiz hastayken düşünülmek istemez? İşte yıllardır yaptığım bu alışveriş benim için sıradan bir alışveriş değil. Bir kutu içinde ben yıllardır dostluk,güven ve ailem için iyi şeyler alıyorum. Satın alıyorum demek ya da bunun bir alış veriş olduğunu söylemekten ısrarla kaçınıyorum. Pınar Abla da zaten ürün gönderdiği kişilere “müşteri” demiyor. Çünkü her birimizle olan ilişkisi sıradan değil. İlla alış veriş derseniz de  al domatesi ver parayı değil. Satın alırken “öde” değil. Eksik çıktı, şu yok ,açıkla öde değil. Yani paranın gerçekten amaç değil araç olduğu bir alış veriş bu.Oğlumun doğumunu biliyor, tayin olurken yaşadığım sıkıntıları biliyor. Bu önemli çünkü benim gibi binlerce kişi var hayatında. Ara sıra canım sıkılınca mesaj atıyorum bana “devam” diye gaz veriyor, bazen saçmalıyorum “aldırma,olur” diyor:)

Etrafımda böyle insanların olduğunu bilmek bana bu ülke için hala umut olduğunu gösteriyor. Ben inanıyorum. Üreten ve düşünen insanlarla bu ülke yine güzel günler görecek inşallah.

Not: Tek şikayetim artık Pınar Abla çok yoğun eskisi kadar geyik yapamıyoruz.

Bir Cevap Yazın

