Ajandalarım!

IMG_20160120_121346Yazmak ve okumak benim için vazgeçilmez. Her şeyi yazar, not alır, listelerim. Emre doğduğunda onun için bir yıl boyunca günlük ajanda tuttum. Umarım okumayı seven bir çocuk olur ve bir gün bunları okur diye de içimden dua ettim.

Her yıl olduğu gibi bu yıl Aralık ayında da kendime ajanda baktım ama çok içime sinen birşey bulamayınca ehven-i şer yaptım. Aslında gönlüm Ceyda Düvenci’nin ajandasına kaymıştı ama her yerde satılmıyordu. Sipariş kargo derken astarı yüzünden pahalıya geliyordu. Aklımın kaldığını bilen canım arkadaşım _masalsi_ Belgin’de almaya çalışmış ama olmamış. Neyse yıl geldi, başladı, ben yeni ajandalarımla önüme bakarken yine bu ajandayı sevdiğim blogger Özge Lokmanhekim’in instagram hesabında görünce altına bir yorum yapmadan geçemedim “keşke ulaşmak da kolay olsaydı” dedim. Ve hemen “biz hediye edelim” diye bir cevap geldi. Ne kadar mutlu olduğumu anlatamam!

Bu yazının üzerinden bir kaç gün sonra ajandam elimdeydi. Yarım saat inceledim. İş ajandası yapmayı aklımın ucundan bile geçirmedim. Özel ajandam olabilirdi ama kıyamadım. Derken Emre için tutmaya karar verdim. Her sayfası nasıl güzel nasıl özenli. Bazen yazarken sayfalara dalıp gidiyorum. Bence seneye daha çok noktada satışı olmalı ve iki ebatta hazırlanmalı. Taşıması kolay, sayfa kalitesi harika. Valla hediye geldi diye demiyorum:)

Not: Ajandanın satışı lidyana.com da yapılıyor, ilgilisine duyurulur.

Bir Cevap Yazın

