Tutsak Güneş

IMG_20160211_132608Zorlama, didaktik, zayıf kurgu, bir pazarlama dehası. Evet aklıma bunlar geldi ilk elli sayfayı okuduğumda. Ama okudukça beni içine aldı, aktı gitti. Edebiyatımızda çok alıştığımız bir tür değil Tutsak Güneş. Bu nedenle aksayan bir kaçı yanını ben bile kolayca yakaladım. Aslında bu cümleyi yazarken, -nacizane- edebiyat eleştirmenciliği oynamak gibi bir maksadım yok. Fakat kendi hakkımı da yemek istemiyorum, zira Gülten Dayıoğlu ile büyüyen, ortadan kaldırılmadan evvel tüm Kemalettin Tuğcu külliyatını yalayıp yutmuş bir neslin çocuğuyum.

Uzun lafın kısası kitap güzel. Okuması keyifli ama ötesi yok. Hazır güneş gülümsemeye başlamışken demek isterdim ama ülkemden yükselen dumanlardan güneşi göremez olduk nicedir…

Not: Buradan Everest yayınevine seslenmek istiyorum.Bu kadar iddialı bir sayıyla birinci baskısını yapan kitapta çok fazla yazım hatası var. Dikkat ettim son dönem okuduğum kitapların hiç birinde tek bir hata bile yokken bu kitapta bu kadar çok olması… Ben gönüllüyüm, basım öncesi iki günde okuyup hataları bulabilirim,bilginize:)

Bir Cevap Yazın

