Yine Bir Gün Sağlıklı Yaşam İçin…

DSC_2168

Sağlıklı yaşam,detoks, spor, vücudun dinlendirilmesi, cildin güzelleşmesi falan falan.. .Ben bu konulara çoook ilgiliyim,belli oluyor mu:)

İlk olarak Devletşah’da gördüm,hemen radarlarım dönmeye başladı. Kısa bir araştırma yapıp bodoslama daldım,ı-ıh olmadı. Daha fazla araştırıp, Cenk Kıral’ın kitabını okuyunca her işin bir matematiği olduğunun bir kez daha altını çizdim. Kitabı heyecanla ve çok severek okudum. Fakat uygulanabilirliği benim şu anki yaşam koşullarımda çoook zor. Emre benim en büyük önceliğim. Bulduğum her fırsatta ona koşup, her dakikamı onunla geçirmeye çalışıyorum. Mümkün mertebe onun uyanık olduğu saatlerde iş yapmıyorum. Zaten o da buna izin vermiyor. Birlikteyken bir yemeği ısıtmak,çöpe bir şey atmak bile büyük bir olay olabiliyor. Çalıştığım için de onun bu “birlikte olma” isteğini,sürekli “oyunnoyna anne” halini gülümseyerek karşılıyorum. O uyuduğunda da bazen yorgun olabiliyorum. Hemen öncelik sırası yüksek olan işleri halledip, sızıyorum. Ertesi gün yine aynı tempo devam! Hal böyle olunca hergün o kadar meyve sebze yıka, sık, şişele…

Bir de kitapta bir kısım var ki kaltılmamak mümkün değil. “Akşam yemekleri ailenin buluşması, sosyalleşmesi için bir fırsat” diye başlayıp aslında yemeden de buluşma olur diyerek tezini açıklıyor ama ben devamına pek katılmıyorum. Bizde akşam yemekleri günün en güzel saatleri. Mutfakta yemek kokuları, Emre’nin iki yaş tripleri ile öyle bir şenleniyor ki! Sonra pazar kahvaltıları var. Haftanın en mutlu mesut saatleri bence; kalabalık ailede sofranın başında uzun uzun geçen zamanlar, ikinciye demlenen çaylar. Şimdi kim ister “green juice” içmek? Yine de hayatımın bir dönemi uygulamayı çok istiyorum. Şimdilik usulca kitaplığımdaki yerini alıyor bu güzel kitap.

Not: Cenk Kıral’ın facebookta da bir sayfası var. Takipçisi çok. İçip fayda sağlayan, memnun kalan çok insan var. Özellikle kilo problemi ya da kronik rahatsızlığı olanlar mutlaka göz atsın derim, benden söylemesi.

Bir Cevap Yazın

