Hayat Dediğin…

DSC_2170

Trt’de bir program vardı, “Ömür Dediğin” diye. Televizyon izlediğim zamanlarda denk gelirse keyif,ibret ve hayretle seyrederdim insan hikayelerini. Bir kaçı da aklımda öyle yer etti ki,bazen aklıma gelir burnumun direği sızlar.

Son iki haftadır sahte işyeri incelemesi yürütüyorum. İfadeye gelen insanların öyle değişik hikayeleri var ki! Her seferinde üzüntüden midem sızlıyor. İnsanların zor durumlarından faydalanıp,ellerindeki üç kuruşun nasıl gasp edildiğini,bu paralarla nasıl refah bir hayat içinde yaşanabildiğini donuk gözlerle izliyorum. En çok da kadın hikayeleri yoruyor beni. Akşam eve kocaman bir kafa ile dönüyorum.

Ama sonra bir şey oluyor. Evet,evet hala umut var diyorum. İşte fotoğraftaki kabaklar da bana bunu hatırlatan anların somut bir kanıtı. Oldum olası küçük süs kabaklarını çok sevdim. Hatırlıyorum ben küçükken,Trabzon’da bir sene “moda” oldu herkes bahçesine ekti bu kabaklardan. Hatta bir tür vardı -şekli hala gözümün önünde- minicik ama üzerine böyle tereyağlı turta kırıntıları dökülmüş gibi şekilleri vardı. Neyse işte bu yıl instagramda bir galeride gezerken yine böyle minnak sevimli kabaklar gördüm,Alaçatı’da çekilmiş fotoğraf. Oralarda tatilde olan bir arkadaşımı etiketleyip “bulursan al bunlardan” diyecektim, bir türlü beceremedim:) Yorum bıraktım ve evren sesimi duydu, @anneli_kızlı_tasarım bizde bir sürü var ben yollarım dedi. Ahh,nasıl mutlu oldum anlatamam. Aradan zaman geçti,mesaj attı “unutmadım,kurumalarını bekliyorum” diye. Ben de “unuttuğunuzu hiç düşünmedim” dedim. Ve bir gün kargocu elinde bir paketle benim kabakları getirdi, ben mest…

İki kelimeden ibaret bir cümleye kayıtsız kalmayıp beni çooook mutlu eden @anneli_kızlı_tasarım bence hala iyiliğin,güzelliğin var olduğunun,koşulsuz,tanımdan da birbirimizi sevebileceğimizin somut kanıtı. Her türlüğü kötülüğe ve nefrete rağmen.

Sevgiyle kalın…

Bir Cevap Yazın

