Benim Gizli Bahçem

DSC_2109

Ankara. Her şeyin başladığı yer benim için. İşimi de aşkımı da Ankara’da buldum. Bugün mutluysam temelleri bu şehirde atıldı. Ve o kadar çok köşesinde anılarım var ki…Her gittiğimde “ah şuraya da gitsek,şurada da otursak,tüh şunu göremedik” diye diye dönüp bir sonraki gidişim için planlar yapıyorum.

En sevdiğim,kimselere söylemediğim,yıllardır sır gibi sakladığım mekanım ve onun biricik sahibesi Lale Ablam. Yıllar önce Hürriyet Ankara’da minicik bir haber sayesinde buldum onu. Ki şimdi gazetenin yerel ekini okuyacak kadar vaktim olmasına hayret ediyorum. Evim onun yaptığı bebeklerle doldu. Onun özendirmesi ile koca adam bana dikiş makinesi aldı -şimdi vakitsizlikten aramıza mesafe koysak da-,ev kumaş ve ıvır zıvır kutuları ile doldu. Emre’ye hamileyken gitmeyi çok isteyip gidemeyince bir ricamla kapı süsümü yapıp yolladı. Geçen ay Ankara seyahatimizde yanına uğradım ama o yoktu. Emre’nin arkadaşlarına hediyeler alıp ayrıldık.

Ah şimdi Ankara’da olsam,haftanın ilk günü öğlen bir kaçamak yapıp bir kahve molasında iki laf etsek ne iyi olurdu…

Sana Not: Adresi mi?Yok artık daha neler…Dedim ya sır diye:)

Bir Cevap Yazın

