Banyo Küveti

DSC_1717Bebek bekleyen her anne alışveriş listesi hazırlarken çok karasız kalıyor. Her kafadan bir ses,herkesten bir tavsiye derken bebeği için en iyisini en güzelini arayan annenin listesi uzuyor da uzuyor. Biraz fikir olması için banyo malzemeleri konusunda aldıklarımı sizinle paylaşmak istedim.

Banyo küveti en gerekli olan şeylerden biri bebek ihtiyaç listesinde. Ama o kadar çok seçenek var ki,ayaklısından,kaydırmazına,beş yaşına kadar kullanılanına kadar. Ben ne yaptım “less is more” dedim,gittim ikea’dan on beş yirmi liraya fotoğraftaki küveti aldım. Çok da memnun kaldım. Emre aykta durmaya başlayınca küvete bırakın yatmayı oturmak dahi istemedi. Hal böyle olunca banyonun küvetine geçtik. Yani öyle ayaklısı bilmem nesi yalan. Boş yere para vermeyin zaten dar olan evlerinizi daraltmayın:)

Bebeğinizi kurulamak için havlu aldınız ama o narin teni çok daha hassas bir şeyle kurulamanız lazım. Sene 2015 de olsa dünyanın her yerinde tülbent hala en çok kullanılan bebek malzemesi. Hem suyu çok iyi çekiyor hem de tenine çok güzel bir dokunuş sağlıyor. Kumaşçılarda metresi bir ya da iki lira. Beş metre kadar alın,istediğiniz boyda bir kaç tanesinin kenarlarını makinede çekin/çektirin. İşte en hassas havlunuz hazır!

Bebek şampuanları ve diğer detaylara ise şu yazımdan ulaşabilirsiniz,kolay gelsin!

Bir Cevap Yazın

