Avent Suluk

DSC_1659

Tatil zamanı yaklaştı ya ben de bir heyecan bir telaş!Bavula neler koysam,Emre için nelere ihtiyacım olacak.Sürekli bir liste hali.En pratik ürünü bulma çabası.Mutlu ediyor beni bu telaş.Zaten Emre için araştırma yapmak,ona kullanabileceği fonksiyonel bir şey almak an büyük zevklerimden.Son keşfimi de sizinle paylaşmak istiyorum:

Emre iki aydır geceleri süt içmenin yanıda su da içmek istiyor.Bazen koca biberon yetmiyor.Biberonun emziği sağa sola da değebiliyor,karanlık ve uyku mahmurluğunda.Acaba bu durumu nasıl çözebilirim derken fotoğraftaki pipetli suluğu tavsiye etti arkadaşım @niliozlem. Ama bu suluğu hiç kullanamadık.Emre çoğunluk biberonla ara sıra da bardakla su içiyor.Aslında bardakla içmeye hevesli ama havanın ısınmaması,su içerken üstüne de dökmesi ve şu yazımda da anlattığım gibi üsütünü değişmek istememesi beni bardaktan uzak tuttu.Bu suluğu görünce “tamam” dedim.Gece su içtiken sonra pipetin hemen kapatılabilmesi,araba yolculuklarında da kolayca su içebilmesi için hemen satın aldım.Fakat biberon gibi kafaya dikerek içmek istediği için bir türlü kullanamadık!Bu ürünü tavsiye eder miyim?Kendi yaşadığım özel durumu detaylıca anlattıktan sonra evet ederim.Suluğu bana tavsiye eden arkadaşımın memnuniyetini de anlatırım.Çünkü o bu üründen çok memnun kaldı ve kullanmaya devam ediyor. Bizim suluk dolapta kullanılacağı günü bekliyor.

Bir Cevap Yazın

