Ağaçlar Ormana Dönmeli Yurdumda

DSC_1736

Yaz ayı geldi mi orman yangını haberleri gelir yurdun dört bir yanından,benim içim cız eder.Nasıl oldu,niye oldu.Derken bir de kontrol altına alınamadı eklendi mi haberin sonuna bütün keyfim kaçar!Taile giderken yanan ormanların yanında geçerken kendimi gömülmemiş ölülerin olduğu bir yerden geçiyormuş gibi hissederim,garip biliyorum ama öyle…

Karadenizde büyümüş olmamın,çiçeği böceği çok sevmemin bu hissiyatımda çok büyük etkisi var biliyorum.Emre’de yeşili doğayı sevsin ama lafta kalmasın toprakla uğraşsın eli kolu çamur olsun istiyorum.Bu nedenle her yıl Trabzon’a mutlaka götüreceğim onu.Tabi ömrüm oldukça,imkanlar el verdikçe.

Bu yazının konusuna gelince Emre yine pişik oldu.Evdeki Bepanthol’de -kendisi şu ana kadar kullandığım en iyi pişik kremi- bitmek üzereydi nasıl olsa hep lazım diyip bitmeden alamak için evczaneye uğradım.Eczacı “eğer kutunun barkodunu vermeyi kabul ederseniz Bayer firması sizin adınıza bir ağaç dikecek,eder misiniz dedi?” iki saniye bakakaldım!Kabul etmek ne demek ver sen oradan iki kutu daha dedim:)Böyle güzel bir teklifi kim reddeder dedim arkasından.Eczacı gülümseyerek öyle diyologlar oluyor ki inanamazsınız “ağaç nereye dikilecek,benim adım neresinde yazacak,çok fazla katılım olursa kendi ağacımı nasıl bulurum!…” dedi.Aslında şaşırmamam lazım.Her gün bu yurdum insanı ile bir aradayım ama yine de pes diyorum.Keşke her şeyi böyle çok sorgulasak,önünü arkasını merak etsek…

Not 1: Bepanthol ya da bilinen adı ile bepanten annemin bize de kullandığı bir krem.Nemlendiricisinden de çok memnunum.Emre çok sık olmasa da pişik oluyor.Normalde poposu için başka bir krem kullanıyorum ama ihtiyaç oldukça bepanten hemen işe yarıyor,siz ne kullanıyorsunuz?

Not 2:Ormanlar konusunda lütfen duyarlı olun,memlekette insanları uyarmak hayati tehlike içerse de şüphelendiğiniz bir olayı haber vermekten çekinmeyin,ihbar hattı alo 177.

Bir Cevap Yazın

