En Para&Babil

DSC_1740

Şimdi bu yıl iki muhteşem tatil planım var ya,belki ilerleyen günlerde bunlara bir kaç tane daha kaçamak eklerim ya,güneş yüzünü gösterdi,ramazanı hayırlısıyla atlattık,sağlığımız da çok şükür yerinde ya…Hah,işte bu aşamada ben de bir keyif bir keyif ha bire kitap listeleri yapıyorum.Onu şurada bunu burada okurum diye hayal kuruyordum ki koca adam bana enpara.com un harika kampanyasından bahsetti.Kaçırdığım haziran ayına üzülsem de temmuz ve ağustos için hala fırsat var deyip tutuşturdum eline bir liste:)

DSC_1739

Efendim kampanya nedir diyenler için kısaca anlatayım; 01 Haziran-31 Ağustos tarihleri arasında encardınızla babil.com dan yüz liraya kadar olan alışverişinizin yarısı hediye!Her ay kitap için belli bir bütçe ayırıyorsanız,tatil için de henüz kitap almadıysanız mutlaka bir göz atın derim!

Hadi ben kaçtım daha ağustos listesi yapiciiim:)

Not:İkinci fotoğrafta en üstteki kitap babil.com un hediyesi.Valla beni tavladılar:)

Not 2:Kitap ayracı koleksiyonuma yeni ciciler de yollamışlar,babil.com kalp ben…

Bir Cevap Yazın

