Giyinmek Ya Da Giyinmemek

IMG-20150709-WA0002

Yıllar önce İstanbul Kadıköy’de kadim dostumla dolaşırken Yapı Kredi Yayınlarına girip her kitaba ayrı bir muhabbetle sarılmıştım.O zaman ne Emre var ne de evliyim.Saolsun benim kıymetli dostum beğendiğim onlarca kitap arasından bana yukarıda görmüş olduğunuz Sara Şahinkanat’ın Yavru Ahtapot Olmak Çok Zor adlı kitabını alıp hediye etmişti,içinde harika bir notla…

Kitabın resimleri Feridun Oral’a ait ve o kadar güzel ki ne zaman sıkılsam alır bakardım.Ben nerden bilirdim Emre ile bugünlerimiz yazılmış çizilmiş!Evet aynen kitap bizi anlatıyor.Emre’nin üstünü değiştirmek,ona bir şeyler giydirip çıkartmak o kadar zor ki!Her seferinde ne terler döküyorum.Sırf bu yüzden üstüne bir şey dökülmesin diye ekstra çaba sarfediyorum.Tabi benim neler çektiğimi bilmeyen çok bilmiş teyzeler hemen duruma müdahale edip “aman evladım bu kadar pimpirikli olma,titizlenme,atarsın yıkanır.Bizim zamanımızda makine bile yoktu…”vırttı zırttı diye başlayan bitmek bilmeyen cümleler kurup beni deli ediyorlar.İnsanların bilip bilmeden konuşmaları,her şeye yorum yapmaları bence çağımızın vebası.

DSC_1695

Bezini değiştirmekse apayrı bir uzmanlık gerektiriyor.Bir türlü yatmıyor.Bir şekilde kündeye getirip yatırsak bezini bağlayacak kadar durmuyor.Birimiz kollarından tutarken diğerimiz ayakta az mı bez bağlamaya çalıştık!Neyse biz böyle her gece alt değiştirip pijama için cebelleşirken koca adam Migros’ta Prima’nın sadece Migros için ürettiği bezleri keşfetti.Uyku öncesi savaşımız yarı yarıya kısaldı diyebilirim.Bu bezler külot gibi,yatırmaya gerek olmadan bacaklarından geçirdiniz mi tamam.Sadece pijamayı giydirmek için uğraşıyoruz.Şu günlerde havalarda ısındı,pijama derdi de bitti.Yani iki ay kadar barış ilan ettik:)

Not:Fotoğrafta gördüğünüz en üstteki bezler külot gibi olup bezler sadece Migros’ta satılıyor,her bedeni var ama çok hızlı tükeniyor aklınızda olsun.

Bir Cevap Yazın

