Arayı Çok Açınca

Yazmak şu hayatta okumaktan sonra en büyük keyfim.Hatta hangisi birinci sırada bazen ben de bilmiyorum.Zaten bu yüzden yaşadıklarımı bu dijital günlükte paylaşıyorum:)Ah bir de güzel fotoğraf çekebilsem,teknolojiden anlasam!Neyse yazının konusu bu değil.Buralara uğramayalı epey oldu.Ki hiç böyle olmasını istemediğim halde.Ramazandı,işti,evdi derken yine ipin ucunu kaçırdım.Neyse ki önümde güzel tatil planları,bir kaç gündür “aylardan yaz” dedirten bir güneş ve okunacak onlarca kitap var.

DSC_1706

İnstagramdan beni takip edenler varsa bilir,geçenlerde iftarı beklerken okuduğum bir kitaptan bahsetmiştim.Evet sabah-akşam serviste okuma fırsatı bulduğum saatlere bir de iftarı beklediğim zamanlar eklendi.Tabi evde yemek varsa,ütüler yapıldıysa ve Emre babasıyla parka/dedeye gittiyse.Yani öyle her zaman olan bir durum değil:)

İşte bu kitapta yine bu zamanlarda bitti.Kitap yaklaşık 300 sayfa ama kalın bir punto – idefix editörü gibi oldum- ile yazılmış.Ve neredeyse tüm kitap boyunca aynı şey anlatılıyor.Benim bilmediğim bir konu değil “çocuğa sınır koymak”.Ama burada vurgulanan,üç yüz sayfa boyunca anlatılan kararlı olmak,vazgeçmemek ve çocukla iletişim halinde olan herkesin aynı tavrı koruması.Tutarlı olmak ki söz konusu Emre olunca bu benim en çok zorlandığım konu maalesef.

Kitabın içeriği nasıl derseniz;televizyonda bir program vardı sanırım Trt’de -televizyon izlemeyeli bir yılı geçmiş!!!- ,Dadı diye. Hah o programı hatırladıysanız yöntemler oradakinin nerdeyse aynı diyebilirim.Üç yaştan başlayıp on altı yaşına kadar olan çocuklarda uygulanabiliyor.Her şeyi denedim yinede oğlumla/kızımla işler yolunda değil diyorsanız bence mutlaka bir göz atın!

Okuduğunuz zamanlar bol olsun…

Not: Kitap ayraçları kitap okumanın bir diğer eğlenceli tarafı.Yüzlerce kitap ayracım var ve hala biriktirmeye devam ediyorum.Bu ayraçta sevgili arkadaşım Özlem’in dünyalar tatlısı Niloşunun doğum gününden:)

Bir Cevap Yazın

