Ben Buldum!

DSC_1641

Şimdi yaz geldi ya, ne zaman dolmuşa ya da metroya binsem efil efil ter kokuları başlar.Evet biliyorum bu insanı bir şey ama önlemek de bu insaniliğe dahil olmalı. Kişisel bakım artık herkesin azami özen göstermesi gereken bir konu. Ama maalesef öyle olmuyor!

Bu kısmını bir tarafa bırakıp ben kişisel bakımına özen gösterenler için en son keşfimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Emre doğmadan yani hamileliğimden beri kullandığım kremlere,makyaj malzemelerine -bu konuda hala çok zayıf olsam da:)- ve tabi yediklerime çok dikkat ediyorum. Kremlerde en büyük sıkıntı paraben içermesi,paraben petrol türevi bir ürün biliyorsunuz. Çünkü deri tarafından emilen bu maddeler direkt vücudumuza giriyor. Uzun yıllar ter önleyici olarak nivea kullanmış,memnun da kalmış biri olarak içeriğinde aliminyum,alkol,parfüm vb. maddeler olduğunu da biliyorum.Bile bile kullanmaya da devam ettim.Çünkü gün boyu bana o “temizlik ve kuruluk hissini” sağlıyor. Reklam cümlesi gibi oldu ama doğrusu bu. Bir ara hamileyken Yves Rocher’in koltuk altı roll-onunu kullandım ama daha evden çıkmadan etkisini yitirdi. Çok sevdiğim L’occitane markasının harika doğal bir ürününü buldum fakat iki yıl önce fiyatı elli küsür liraydı!

DSC_1643İşte böyle böyle derken mecburi olarak aliminyum içerdiğini bile bile nivae kullanmaya devam ettim.Ta ki geçen Gratis alışverişimde fotoğraftaki ürünü,Crystali keşfedene kadar. Bir büyük boy bir de seyahat boyu var. Ben küçük olanı aldım.İşe yaramazsa çok vahlanmam diye. Fiyatı on lira. Önce pek bir şey anlamadım. Plastik gibi. Sürüyorsunuz kupkuru. Ama sonra üzerindeki iki satır kullanma talimatını okuyunca aydınlanıverdim:) Islatıp koltuk altına sürüyorsunuz. Ama sürerken “hadi bakalım,Allahtan hayırlısı” diye de mırıldanıyorsunuz. Çünkü insanın inanası gelmiyor! Ben yıllarca deodorantları,roll-onları boca etmiş bir insanım neticede,bana da hak verin. Çantama da nolur nolmaz diye deodorantı atıp çıktım.Tüm gün mis gibi eve döndüm.Banyoya gittim,dedim ki “ben bir de denetime çıktığım gün görürüm seni,şöyle bir işveren kükresin,on tane sigortasız yakala” oooo! Hepsi oldu.Madene bile indim bana mısın demedi.Velhasıl-ı kelam çok memnun kaldım.Ucuz,uzun süre kullanılabilir ve içeriği sadece doğal mineral tuz!Aslında çözüm bu kadar basitmiş.Benden tavsiye,deneyin.

Not 1:Yıllarca doğalcı teyzelerin karbonatlı su da işe yarar demelerine burun kıvırdım ama sanırım haklılarmış.Tek sorun pratik olmaması.

Not 2:Crystal hem kadın hem de erkek için kullanılabilen bir ürün.Ve emin olmamakla birlikte sanırım sadece Gratis’lerde mevcut.

Bir Cevap Yazın

