Tavuk Suyuna Çorba

DSC_1573

İnstagramı ne kadar sevdiğimi hep söylüyorum.Takip etmeyi sevdiğim bir çok kişi var.Bunlardan biri de @mavibebeğim,her ne kadar kendisine çalışan annelerin çocuklarını bakıcıya bırakması ile ilgili yazdığı yazıdan dolayı hala kızgın olsam da…Blogger anne olmakla ilgili bir yazı yazmış.Altına yazan yorumlardan birinde ürün tavsiyeleri ile ilgili bir çok yorum vardı. Ben kendimi “blogger” olarak tanımlamıyorum.Çünkü bu iş ciddi bir emek,çalışma ve mesai gerektiriyor.Tam zamanlı anne ve SGK Denetmenliğinden kalan zamanda sadece deneyimlerimi ve gördüklerimi ve hissettiklerimi paylaşıyorum.Benimki olsa olsa dijital bir günlük olur.

Kimseden hediye almadan,denediğim ve memnun kaldığım ya da kalmadığım her şeyi paylaşmak istiyorum.Çünkü söz konusu çocuklarımız olunca her anne en iyisini istiyor.Bunun için bütçemizi zorlayıp,bazen kendimizden kısıntı yapıp  onlara her şeyin en iyisini en güzelini almaya çalışıyoruz.Ben de bir çok anne gibi satın almaya karar verdiğim ürün ile ilgili önce internette araştırma yapıp sonra takip ettiğim bloggerların varsa yazıları/tavsiyeleri okuyorum.Ama maalesef bir çok blogger anne ürün reklamı adı altında yazı yazdığı için doğruluğuna itibar edemiyorum.Bundan sonrası etrafımdaki annelerden deneyen kullanan varsa onların görüşlerini dinlemek oluyor.Tavsiye ettiğim tüm ürünleri para vererek satın aldığımı,beğenmediysem hangi özelliklerini ve neden beğenmediğimi mutlaka belirtiyorum.

Şu akıllı telefonlar hayatıma girdiğinde keşke onu kurcalamak için daha çok vaktim olsa dedim. Teknoloji ile çok barışık olmadım,nimetlerinden faydalanırken hep bir “acaba” oldu aklımın köşesinde. Ama artık ilişkimiz daha sıcak, daha samimi. Yıllardır internetten alışveriş yapıyorum.Önceleri kıyafet ıvır zıvır alsam da artık satın aldıklarımın çoğunluğu sürekli aldığım,bildiğim ürünler. Organik gıdalar,taze meyve sebzeler de başı çekiyor.Emre ek gıdaya geçince evde kendim hamur açarım dedim ama olmadı. Yine arkadaşımın tavsiyesi ile @makarnalutfen hesabına bir baktım,bakış o bakış!Makarnalütfen’i bilmeyen instagram annesi kaldı mı bilmiyorum? Ve ben her yeni ürünlerini heyecanla denemek istiyorum.

İşte bu organik tavuk suyu ve tavuklu şehriyeyi de o amaçla satın aldım.Emre’ye hamileyken iki üç kez tavuk yedim.Ama eve hiç almadım.Emzirme döneminde ise yanından bile geçmedim,eve de almıyorum.Bu konuda artık herkesin bildiği gerçekler var maalesef. Herneyse biz tavuk suyuna ve tavuklu şehriyeye dönelim.Paket geldiğinde ilk iş tavuk suyunun tavukları nereden diye baktım. Orvital!Hımm,bu iyi çünkü bu markayı daha önce İstanbul Kantin’in sahibesi ve şefi Şemsa Denizsel’den duymuştum.O herşeyin en iyisini arayan bir şef olduğu için onun kullandığı her malzemeye gözüm kapalı evet diyebilirim. Yani tavuk suyu acil durumlarda can simidi olabilir.Ama kavanoza giren her şey gibi nihayetinde paket ürün.En iyisi evde kendimin hazırlayıp buzluğa attığı.Ama gelin görün ki “yenebilir tavuk” bulmak her zaman mümkün olmadığından ve çocuğumda ara sıra tavuk suyuna şehriye içsin diyorsan,et suyu kalmadı,saf suya da olmasın bu çorba istiyorsan al koy kenara,derim ben:)

Tavuklu şehriyeye gelince.Biraz hayal kırıklığı benim için çünkü pişerken mis gibi tavuk suyu falan bekledim.I-ıh.Hadi o olmadı yerken bir tavuk tadı olsun dedim çünkü içinde “tavuk parçaları” var diyordu.Ama o da ı-ıh.Yani diğer şehriyeden hiçbir farkı yok gibi.Gibi diyorum çünkü biliyorum makarnalütfen Tuba içinde tavuk var diyorsa vardır.Eee ben de zaten kendim yapamayıp dışardan alayım,içimin rahat ettiği şeyleri Emre’ye yedireyim diye ondan alıyorum bu ürünleri.O zaman?Beklentiyi düşürüp,içinde ne olduğunu bildiğim bir başka şehriyeyi de yesin çocuğum derseniz alın dursun kenarda.Ama en iyisi kendi yaptığınız tavuk suyuna bu şehriyeleri atın pişirin.Siz ne düşünüyorsunuz?

Bir Cevap Yazın

