Sevgili Doktorum

aylin-karahasan

Doktorum Aylin Hanımı ne kadar çok sevdiğimi şu yazımda anlatmıştım. Doğumdan sonra rutin kontrolden sonra ziyaretlerime uzun bir ara vermiştim.Daha fazla uzatmadan randevu alıp ziyaretine gittim.Ülkemizde maalesef kadın hastalıkları ve doğum uzmanlarını düzenli ziyaret eden kadın sayısı çok az.Hastalıklarla mücadele etmenin en iyi yolu onlara yakalanmadan ya da en başında teşhis edilmesi.Çünkü yakalandıktan sonraki tedavi süreci,yorucu,zahmetli ve masraflı.

Dünyada en sık görülen kanser türlerinden olan rahim ağzı kanseri de bu anlamda biz kadınların bu kontrolleri aksatmaması için en büyük neden.Yapılan çok kolay bir smear testi ile hastalığa en başından dur diyebilmek mümkün.

Ben hem Aylin Hanımla sohbet ettim hem de testi yaptırdım.Hadi siz de kendiniz için bu hafta bir şeyler yapın,randevu alın!

Bir Cevap Yazın

