Ah Saçlarım…

pınar abla3Hangi anne çocuk sahibi olduktan sonra eskisi kadar kendine zaman ayırabilir? Ben tanımıyorum,tanıyan varsa haber versin. Bazen bir rimeli sürmek bile lüks sayılıyor benim için. Hızlıca alınan duşlar,ağıza tıkıştırılan lokmalar ve en son ne zaman takıldığı hatırlanmayan küpeler,kolyeler. Ama beni en çok saçlarım uğraştıryor! Resmen bir savaş veriyorum şekle girsinler diye. Çoğu zaman –tamam itiraf ediyorum her zaman- toplayıp çıkmak en kolayı. Ama bazen toplarken bile düzgün olmuyorlar.Şimdilerde aklımda Jetgillerdeki evin kızının kafasını sokup bir tuşla şekle giren saçları:)Lafın kısası bu ara saçlarıma takık durumdayım…

Not:Emre bu fotoğrafta dört aylık.Geçen yılın güneşli günlerinde Gölyazı gezimiz sırasında çekilmiş. Gölyazı ülkemizde kıymeti bilinmeyen onlarca yerden biri.Çarpık yerleşim,haftasonu artan yerli turistle çöplüğe dönen yol kenarları,nasıl olsa bir daha gelmezler ne koparsak kardır mantıklı esnaflar..daha da yazarım ama bu apayrı bir yazı olur…

Bir Cevap Yazın

