Hamile Pilatesi

DSC_0815

 

Pilatesle tanışalı yıllar oldu.Ara ara düzenli olarak yaptım.Bazen kaytardım.Ama hamilelikte hiç bırakmadım ve çooooooook faydasını gördüm.Ben spor salonuna gidecek kadar vakti bol olanlardan değildim, artık hiç değilim.Bu yüzden evde pilates yapmayı çok seviyorum.Böylelikle hem yolda vakit kaybetmiyorum hem de hızlıca duş alıp diğer işlerime geri dönebiliyorum.

Hamile pilatesine gelirsek spor zaten insanı mutlu eden,zihni dinlendiren bir aktivite. Hamile pilatesinde durum ikiyle çarpılıyor.Nefes egzersizleri,bebeği ve sizi esneten rahatlatan hareketler,doğuma hazırlık.Hamileyseniz ve denemediyseniz mutlaka deneyin.Yürüyüş yapmak mı?O zaten hamilelerin olmazsa olmazı değil mi:)

Kendime Not: Ebru Şallı ile ilgili yorum yapmak istemiyorum.

Not 2: Emre şu ara o kadar hareketli ki değil pilates yemek yemeye zor vakit buluyorum ama ilk fırsatta yine yeniden başlamak için sabırsızlanıyorum!

Sana Not:Yazmaya gerek duymadım ama dm den gelen yorumlara atfen şunu eklemeyi borç bilirim ki doktorunuza danışmadan değil pilates yürüyüş bile yapmayın.Evet yukarıda yürüyüş olmazsa olmaz dedim ama bazı gebelikler çok özel durumlarda geçebildiğinden siz siz olun aklınıza takılan yada iç sesinizin size “acaba” diye düşündürdüğü her konuyu doktorunuza danışın.Benim doktorum Aylin Karahasan ile ilgili yazıma arşivden ulaşabilirsin!

Bir Cevap Yazın

