Çocuğum Yemek Yemiyor

DSC_0813

Önceki yazılarımdan birinde -ki şu an hangisi olduğunu bulamıyorum- bahsettiğim İspanyol çocuk doktorunun “Çocuğum Yemek Yemiyor”  adlı kitabı tüm annelerin ortak sorunu olan çocukların yemek yeme(me)leri ile ilgili. Bence çocuğunun az yediğini düşünen tüm aneler okumalı.Yabancı yazarların çocuk gelişimi,eğitimi ile ilgili kitaplarına pek prim vermiyorum çünkü kültür farkı,değer ayrılıkları var.Ama söz konusu yemek,oyun,sağlık gibi çocukların konuştuğu evrensel bir dil oldu mu mutlaka bakıyorum.Bu kitapta beni hayal kırıklığına uğratmadı.Aksine çok şey öğrendim.Çocuğunun yemek yemediğini düşünen her anneye tavsiye ederim.Carlos Gonzalez’in iki kızı olduğunu da eklerim.

Not:Bu yazıyı yazalı neredeyse üç ay oldu.Bu arada Emre’nin uyku sorunları başladı ve beni günlerce,haftalarca uykusuz bıraktı.Ve tabi yemek yememe durumlarıda zirve yaptı.İşte o zamanlarda bu kitabı kitaplığımdan çıkarıp başucuma aldım.Durup durup okudum.Evet bazen yemeği ağzına zorla akıtma isteği bende de hasıl oldu,inkar edemem.Ama yaptım mı?Hayır.Cevabı inanın bu kitapta:)Evet biraz uzun bir not oldu galiba:)

Not 2:Çalışma masamın dağınıklığı konuyu dağıtmasın:)

Bir Cevap Yazın

