İmaginarium

DSC_0828Bu harika markayı çok kısa süre önce keşfettim.Keşfetmemle müptelası olmam da aynı ana denk düşer sanırım!Birbirinden eğlenceli ve bebek/çocuk dostu oyuncakları var.Sapanca seyahatimizde bahsettiğim güneşlik ve araç içi düzenleyici de Imagınarıum’dan.Güneşlik Emre’nin bir hayli ilgisini çekiyor.Yolculuk esnasında uykuya geçişte zorlandığında ya da artık beni hiç bir şey kesmez yeter dediğinde açıyorum, anında sakinleşiyor.Güneşi kesmesi tali kalıyor bunların yanında.

DSC_0796

Düzenleyici de benim için çok iyi oldu.Bezler,ıslak mendil,ağız silme mendilleri,diş kaşıyıcılar,oyuncak ıvır zıvır vs. dolduruyorum.Aradığım herşeye anında kolayca ulaşıyorum.

Deniz tatili öncesi Emre için termos çanta ve boyun yastığı da aldım.Termos çanta da çok işimize yaradı.Buz kasetleri ile yerleştirdiğim yoğurdu evden Asos’a kadar soğuk sakladı.Denize giderken içeceklerimizi içine doldurup kendimiz de faydanlandıkJBoyun yastığı ise şimdilik Emre’ye büyük bana küçük, yani beklemede!

Sana Not:Tavsiye ettiğim hiçbir ürün hediye değildir.

Bir Cevap Yazın

