Emre’yle Gezmeler Vol.3

DSC_0039Emre üç aylık olana kadar toplu taşıma,AVM gibi kapalı yerlere gitmedik.Emzirdiğim için ben de ondan çok uzak kalamadığımdan hep ev gezmesi yaptık.Ama üç ayını tamamladığı gün –ne kadar gezenzi bir aileysek- İstanbul’a gittik.

Sabah 07:00 feribotuna alınmış biletlerimiz olduğu için güne beşte uyanarak başladım.Sterileize edilecek malzemeleri toparlayıp –gece de kullandığım için- yol için sterilize edip el çantama koydum.Yedekleri bavula aldım.Günübirlik olsa da gidip dönmemiz bir günü aşacağı için herşeyi tüm detayıyla planlayıp liste –ben liste insanıyım- yapmıştım.Çok faydalı oldu.Size de liste yapmayı tavsiye ederim.İşte listedekiler:Beş kat çamaşır –evet abarttım-,yirmi adet bez –nasıl olsa bagaj boş diyerek-,üç battaniye –yere düşer,kusar,kirlenir diye-, süt sağma makinesi –bazen inanılmaz çok sütüm oluyordu ve sağmam gerekiyordu- ve sayısız ağız mendili.Feribotta Emre acıkır yada huysuzlanır siye sağılmış süt,ısıtmak için sıcak su,içinde ısıtacağım plastik bir bardak,sütü ısıtana kadar saklamak için buz kasetleri ve termos çanta. Yolda Emre sıkılırsa diye oyalamak için birkaç yeni oyuncak.Kendim için de yedek çamaşır aldım çünkü çok terliyordum.Elimde liste olduğu için hazırladıkça işaret koydum.Feribotta Emre huysuzlanmadığı,acıkmadığı için emzirmeme gerek olmadı.Yol boyunca merakla etrafa bakınıp durdu.Buradan da anladık ki o da bizim gibi gezmeyi seven bir çocuk olacak:)

Gittiğimiz yerlerde düzeni biraz değişse de geri dönüş yolunda sadece acıktığı için uyandı.Böylelikle ilk kısa seyahatimizi başarıyla tamamlanmış olduk.

Bir Cevap Yazın

