Bağlantı
0

AYLİN1Büyülü bahçede olduğumu yani hamile olduğumu öğrenir öğrenmez kendime doktor aramaya başladım. Maalesef yıllar önce yaşadığım kötü doktor tecrübelerim nedeniyle kadın doğum doktorlarından hep uzak durdum. Aslında göz doktoru gibi kadın doğum doktorumun da olmasını hep çok istemiştim. Neyse Bursa’ya taşındıktan sonra bu meseleyi hep yok saydım. Ta ki Emre “buradayım” diene kadar. Önce eşe dosta sonrada google sordum. Ve araştırmalarım beni denetimkeyfi.com’a oradan da Bursa Acıbadem’de Aylin KARAHASAN’a götürdü. İyi ki de götürmüş. Keşke boğazım ağrıdığında da benimle o ilgilense. Doğuma giden yolda bana ne kadar yardımcı olduğunu,bilgisiyle ablalık,korkularıma da arkadaşça cevaplarıyla kılavuz oluşunun değeri asla paha biçilemez.

Doğumuma gelince,belki Aylin Hanım ayda on-on beş kadının doğumuna tanıklık ediyordur.Ama benim ilk doğumumdu.Çok özeldi ve o da gereken hassasiyeti gösterdi.Bana ne kadar özel olduğumu hissettirdi.Oğlum ve benim için hayatımızdaki en özel insanlardan.Şimdi fırsat buldukça kapısını çalıp “merhaba” diyorum.Güler yüzünü görmek güne iyi başlamak için harika oluyor.Tabi odasında bulabilirsem:)

Siz de hamileliğinizde kesinlikle kimyanızın uyuştuğu bir doktorla bu yolda yürüyün.Dokuz ay boyunca görüşeceğiniz ve sonrasında da size yardımcı olacak bir doktor olması hem sizin hem de bebeğiniz için en iyisi olacak.Doktorunuzun size ne kadar yakın olduğunu da her an ulaşılabilir olmasından anlayabilirsiniz.

Not:Aylin Hanım sadece Acıbadem’de hasta kabul ediyor.Ama orada doğum yapamayacak olanlara da elinden geldiğince yardımcı olup.Devlet hastanelerine yönlendiriyor.Hamileliğinde sorun yaşayan herkese mut-la-ka görüşmesini tavsiye ederim.

Bir Cevap Yazın

