Pişik Kremlerim

pişikPişik kremini bebeğiniz pişik olmadan,her altını değiştirdiğinizde kullanmanız gereken nemlendiriciler. Sürekli bezin içinde kapalı kalan hassas ciltleri bu kremler sayesinde rahatlayıp yatışıyor.Biraz deneme yanılma biraz da ihitiyaca göre şekillendi Emre’nin pişik kremleri.Önce elimizde sadece yurt dışından gelme organik pişik kremimiz vardı.Ve ben kendi yüz kremim gibi “gıdım gıdım” sürüyordum poposuna!Sonra doktorumuzun “galiba pişik kremi kullanmıyoruz demesiyle” önce bepanten pişik kremi,ardından bubchen pişik kremini bol bol kullandım.İkisinden de memnun kaldım.Hele bepanten gerçekten adını hakeden bir ürün.Ama biz pişik sorunu yaşamadığımız için özellikle şu çok iyi geldi diyemem.Daha sonra yaptığım araştırmalarda sudokremi keşfettim.Her türlü tahrişte cilde iyi gelmesi ve içeriğinin doğal olması nedeniyle alıp seyahat çantama attım,nolur nolmaz.Sinek ısırıklarında ve aniden beliren kızarıklıklarda hemen minnak sürüverdim geçti.Ama ciddi anlamada sorun hiç yaşamadığımızı da eklemem gerek.Bu ara çok sık seyahat ettiğimiz için sinek ısırıklarına karşı doğal ürün arayışındayım.Lavanta yağı tavsiye ediliyor ama denemedim.Sizin önerebileceğiniz ne var?

Bir Cevap Yazın

