Doğal Aisha


IMG_20140819_162424Doğal ürünler her zaman için önceliğim oldu.Bu konuyla ilgili sık sık yazı okuyacaksınız. Emre’nin banyo zamanı  ile ilgili yazımda masaj yağı olarak ne kullandığımdan bahsetmemiştim.Emre doğduğunda gelen hediyeler arasında Bubchen marka bebek yağı ve nemlendirici süt vardı.Kokusuz ve şeffaf olan Bübchen masaj yağını kullanmaya başladım ama aklımda organik bir yağ bulabilir miyim sorusu vardı.Anne demek bebeği için en iyisini arayan demek:)Kendim için kullandığım ürünlerinden memnun kaldığım Aisha markasının bebek yağını ve bebek şampuanını sipariş verdim. Şampuan ile ilgili notlarımı şurada paylaşmıştım.Masaj yağına gelecek olursak ilk etapta portakal/mandalina kokusu burnunuza gelse de baskın bir çiçek yağı kokusu var.Masaj Emre’yi mutlu ediyor.Doğal olduğunu bildiğim için Emre’ye bu yağ ile masaj yapmak haliyle beni de mutlu ediyor. Mustela’nın nemlendirici sütünü de güneş sonrası yada gün içinde kullanıyoruz.Hafif hoş bir kokusu var. Yine Mustela temizleme suyunu dışarı çıktığımızda Emre ferahlasın diye boynunu ve kollarını silmekte kullanıyorum.Şimdilerde ek gıda sonrası yüzünü ve boynunu temizlerken de çok işime yarıyor. Bakım ürünlerimiz şimdilik bunlar,siz bebeğinize hangi ürünlerle bakım yapıyorsunuz?

Bir Cevap Yazın

