Banyo Zamanı

IMG_20140724_220202banyo1Emre suyu seven bir bebek.Kış bebeği olduğu için ilk üç ay günaşırı banyo yaptırdım.Havalar biraz ısınıp üç aylık dördüncü trimester sona erince her akşam banyo yaptırmaya başladım.Hem uyku düzeni için rutinimizin bir parçası oldu hem de uykuya geçişte kolaylık sağladı.Banyo küvetini İKEA’dan satın aldık.Küçük gibi gözükse de bebeklerin hızla büyüdüğü düşünülünce elbet bir gün küçülecek diyerek büyüklerine bakmadım.

IMG_20140724_220306banyo2Banyo yaptırmadan önce küvetin içine doğal bambu liflerinden üretilmiş Chakra havlu seriyorum.Banyo lifi konusunda epey değişiklik yaptıktan sonra fotoğraftaki eski usul tığ işi lifte karar kıldık.Başta doğal sünger kullandım, fakat çabucak parçalanınca vazgeçmek zorunda kaldım.Vücut ve saç şampuanı olarak Chicco’nun şampuanını kullanıyoruz.Doğal ürünler her zaman tercihim olduğundan kendim için severek kullandığım Aisha markasının lavantalı şampuanını aldım.Ama ürünün göz yakması Emre’nin  banyo esnasında çok hareketli olmasıyla birleşince rafa kaldırmak zorunda kaldık.Bir yaş altı bebeğinize şampuan alırken göz yakmayan bir ürün olmasına mutlaka dikkat edin.Hala göz yakmayan doğal bir ürün arayışındayım.Şimdilerde ayrıca doğal bir sabunla vücudunu da yıkıyorum.Ne de olsa büyüyor,erkek bakımlı olmalı:)

Kurulamak için Zara Home’dan aldığım havlunun üstüne tülbent seriyorum.Kuruladıktan sonra bebek yağı ile masaj yapıyorum.Masaj yağları ile ilgili yazım yakında blogda!

Bir Cevap Yazın

