Kenar
0

IMG_20140724_215524 şekeriEmre’nin doğumunda bizi ziyarete geleceklere o günün anısına bir hediye vermek istedim. Zaten hepinizin malumu artık bu hediyeler olmazsa olmazlardan. Kullanışlı olsun,güzel olsun,şık dursun,şu olsun bu olsun derken ipin ucu öyle bir kaçtı ki! Sonunda pes edip sadece benim sevdiğim,beğendiğim (evet bencilim) şeyi hediye etmeye karar verdim. İnternette bulduklarım da bir türlü içime sinmeyince izne ayrıldığım son üç haftada (zorunlu izin yoksa ayrılmaz çalışırdım:)) bu hediyeleri hazırlamakla geçirdim.Tüm malzemeyi internetten sipariş verdim;cam şişe,fiyonklar,kağıt rafya ve şekerler.Neredeyse tamamı 24 saatte elime geçti.Böyle işlerle uğraşmak hoşuma gittiğinden evde keyifle elli adet cam şişeyi süsledim.Üstlerindeki etiketi de evimin karşısındaki kırtasiyede bastırıp yapıştırdım.Hem istediğim gibi oldu hem de anne eli değdi!

Bir Cevap Yazın

