Bebek Günlükleri

DSC_0564 Kırtasiye malzemelerini kendimi bildim bileli çok sevdim.Yazmak da bana her zaman iyi hissettirdi.Yıllardır iş için ayrı, kişisel takvimim için ayrı ajanda tutuyorum.Dedim ya seviyorum yazmayı.Emre hayatıma girmeden hemen önce ve o doğduktan sonra bir sürü ajanda ve defter tutmaya başladım.Birine gün gün Emre’nin yaptıklarını yazıyorum.İlk günler biraz zor olsa da oldukça keyifli oluyor.Doktor kontrollerimizde bu defter oldukça işime yarıyor.Bir deftere ek gıdaya başladığımızda ona verebileceğim yemeklerin tarifleri,alerji yapabilecek gıdalar ve dikkat etmem gerkenlere dair notlar alıyorum.Sevdiğim bir başka defterede Emre’nin en özel anlarının fotoğrafını koyuyorum.Başta söylemiştim yazmayı seviyorum diye!

Bir Cevap Yazın

